مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 11:302022-12-21ورزشي

افزایش سرانه ورزشی شهرستان اردبیل  نیازمند نگاه ویژه ای است


سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: با توجه به اینکه بار اصلی ورزش قهرمانی و همگانی بر دوش شهرستان است بنابراین ضروری به نظر می رسد که برای توسعه زیر ساخت ها و افزایش سرانه ورزشی شهرستان اردبیل نگاه ویژه ای شود.

- ایسنا/اردبیل سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: با توجه به اینکه بار اصلی ورزش قهرمانی و همگانی بر دوش شهرستان است بنابراین ضروری به نظر می رسد که برای توسعه زیر ساخت ها و افزایش سرانه ورزشی شهرستان اردبیل نگاه ویژه ای شود.

اکبر ورودی 30 آذر در جلسه بررسی وضعیت زیرساخت های ورزشی استان با بیان این مطلب افزود: اولویت بندی توسعه زیر ساخت های ورزشی ، بر اساس سرانه ورزشی شهرستانها خواهد بود.

وی افزود: از جمله پروژه های در دست احداث ، بهسازی و بازسازی در شهرستان اردبیل؛ پروژه تالار وزنه برداری،استادیوم تختی، سالن ورزشی طبقاتی استادیوم تختی و سالن طبقاتی شهرک کوثر و همچنین سالن اسکیت است که با اعتباراتی که توسط استاندار و نمایندگان مجلس و همچنین وزارت ورزش و جوانان در نظر گرفته شده است، امیدواریم بتوانیم تالار وزنه برداری را در بهمن ماه سال جاری به بهره برداری برسانیم و شاهد برگزاری مسابقات ملی و بین المللی در این تالار باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سرانه ورزشی شهرستان اردبیل  نیازمند نگاه ویژه ای است

افزایش سرانه ورزشی شهرستان اردبیل  نیازمند نگاه ویژه ای است